Subject: Nõusoleku taotlus maakorraldustoimingu teostamiseks (Väike-Tautsi)
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Date: Mon, 18 Mar 2024 12:23:48 +0200

Transpordiamet

[email-masked]

Nõusoleku taotlus maakorraldustoimingu teostamiseks.

Maamõõtja Indrek Sauväli (litsents nr 617 MA-k, välja antud 26.02.2020) 
teostab maakorraldustoiminguid Pärnu maakonnas Häädemeeste vallas Reiu 
külas Raadiku (katastritunnus 84801:001:0415, registriosa 2508806)  ja 
Väike-Tautsi (katastritunnus 84801:001:0172, registriosa 1862506) 
katastriüksuste piiride muutmiseks ning Väike-Tautsi katastriüksuse 
jagamiseks.

Kinnistusraamatusse on Eesti Vabariigi kasuks (Transpordiameti kaudu) 
kantud omandamise eelmärge ja eelmärge omandiõiguse üleandmise nõude 
tagamiseks Väike-Tautsi registriosas nr 1862506.

Transpordiameti eelmärked jäävad ka pärast piiride muutmist kehtima 
ainult Väike-Tautsi registriosas nr 1862506 ja see peab välja tulema ka 
nõusolekust.

Väike-Tautsi kinnistu omanik on  Kadakamaa OÜ (registrikood 11159991).

Palume Teie kui koormatise valdaja nõusolekut maakorralduse 
läbiviimiseks ja andmete kinnistusraamatusse kandmiseks. Nõusolekus peab 
olema sõnaliselt väljendatud soov kande tegemiseks, märgitud selle 
registriosa number, milles taotletakse kande tegemist ja selge 
seisukoht, kas kasutusõigus/servituut jääb ainult registriossa, kus see 
on või tuleb üle kanda ka teise registriossa.

Kirja manuses on maamõõtja poolt koostatud katastriüksuste piiride 
muutmise plaan ning omaniku volikiri.

Lugupidamisega

Marina Novikova

Assistent   55630761